FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Jeg er en privatkunde/forening. Kan jeg købe hos jer?

Vores tilbud i onlineshoppen henvender sig udelukkende til erhvervskunder, myndigheder, foreninger samt sociale og kirkelige institutioner iht. svensk Köplagen (1990:931).

Hvilke forsendelsesomkostninger er der ved en vareværdi på mindre end 1000 kr?

I Danmark er forsendelsen gratis.

Hvilke mulige betalingsformer er der?

  • Forudbetaling (bankkonto)
  • PayPal
  • Kreditkort/Dankort

Tilbyder I betaling i rater?

Nej, vi tilbyder ingen ratebetaling eller andre finansieringer.

Tilbyder I også leasing?

Ja, ring eller skriv venligst til vores salgsafdeling.

Jeg bor på en ø. Hvordan forsendes varen?

Vi leverer vores varer med fragtmand.

Hvad er et Umsatzsteuer-IdNr. (CVR-nummer)? Hvorfor skal jeg angive det ved bestillinger?

Med et CVR-nummer kan du som EU-kunde købe varer uden at skulle betale moms.

Hvor lang leveringstid er der?

Hvis varen er på lager, er leveringstiden ca. 3-6 hverdage efter modtagelse af betalingen. Varer, der ikke er på lager, kan leveres inden for 3-4 uger.

Hvordan er bestillingsprocessen i jeres onlineshop?

Hvis du har afsendt bestillingen på vores internetside, modtager du inden for få minutter en ordrebekræftelse, som sendes til din e-mailadresse. Efter modtagelsen af bestillingen bearbejdes den internt, og du får besked om leveringstiden. Når varen har forladt vores lager, modtager du en forsendelsesbekræftelse fra os. Speditionsfirmaet vil tage kontakt med dig en dag før leveringen.

Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg modtager varen?

Er kunden forpligtet til, sammen med chaufføren, at kontrollere de leverede varer med det samme, samt lade chaufføren kvittere på speditionskontrakten for eventuelle skader. Kontakt os venligst med det samme, hvis noget ikke er i orden. Chaufføren er forpligtet til at vente på, at du gennemfører denne visuelle kontrol. Med din underskrift bekræfter du, at varen var i fejlfri tilstand ved modtagelsen! Der kan desværre ikke tages hensyn til senere klager.

Kan jeg bestille (kundetilpassede) artikler efter mål?

Vi tilbyder tilpasning af møbler i rustfrit stål efter mål. Du kan læse mere om det her. här. Du kan læse mere om det her.

Vær venligst opmærksom på fortrydelsesretten, som vi har beskrevet i vores Almindelige forretningsbetingelser:

Der er ikke fortrydelsesret ift. kontrakter, der omhandler levering af varer, som er lavet specielt efter kundens mål, eller hvor varerne klart og tydeligt er tilpasset personlige behov, eller ved alle former for specialbestillinger, som fx bestillinger af artikler, der ikke er en del af sortimentet.

Hvilke former for garanti tilbyder I?

Du kan vælge mellem følgende garantiformer:

Reservedelsgaranti: ingen ekstra udgifter

Vær venligst opmærksom på, at du skal lade en fagmand tilslutte vores apparater. Hvis du i løbet af garantiperioden ikke kan fremvise denne regning, så kan vi desværre ikke længere give dig nogen garanti.

Hvad sker der, efter at garantien er udløbet?

Efter at garantien er udløbet, kan du naturligvis bestille reservedele hos os. Vi laver gerne et tilbud til dig.

Kan jeg leje apparater hos jer eller købe brugte varer?

I vores onlineshop sælger vi kun nye varer med CE-certifikater. Vi tilbyder ingen udlejning af apparater.

Hvilke muligheder har jeg hos jer som videreforhandler?

Send os din bestilling, inkl. et brevhoved og din virksomhedsregistrering, så kontrollerer vi det internt, og kan i givet fald tilbyde dig en forhandlerrabat.