For at give tryghed, når du køber hos os, tilbyder vi en række garantier og en ligetil returneringsservice, hvis et produkt er beskadiget Mv.
GGM Gastro giver dig mulighed for at returnere varer inden for 14 dage efter modtagelsen.
Bemærk venligst, at GGM Gastro tilbyder returneringsservice frivilligt. En lovbestemt fortrydelsesret på 14 dage gælder udelukkende for forbruger og for erhvervskunder.
Kontakt venligst vores kundeservice på reklamation@ggmgastro.com for at byttedine varer. De vil give dig en returseddel, der skal sættes på ydersiden af varerneeller pakken der skal returneres. Behandlingen af returneringen finder sted når det bliver gjort. Forsendelser der returneres uden returseddel, kan blive udsat forlængere behandlingsforsinkelser.
Vi arrangerer gerne returtransporten for din regning af varer sendt af en speditør. Kontakt venligst kundeservice for detaljer om omkostningerne. Du skal af forsikringsmæssige årsager altid indsende et billede eller 2 af de forsvarligt emballerede varer inden afhentningen af transportfirmaet.
Hvis du returnerer en vare leveret af DPD eller UPS, kan du returnere varerne ved hjælp af din leveringstjeneste.
I modsætning til sædvanligt modtager du tilbagebetaling af købesummen fra os efter at have modtaget varen under følgende betingelser.
Vilkår for returtjenesten
- Returnering skal meddeles senest 14 dage efter modtagelse af varen hos ggmgastro. Du kan gøre dette via e-mailadressen reklamation@ggmgastro.com eller vores telefoniske kundeservice.
- Returneringen skal bekræftes af en servicemedarbejder fra ggmgastro (skriftligt).
- Varerne skal være ubrugte og ubeskadigede. Hvis produktet består af forskellige dele, skal produktet være komplet.
- Varerne skal være pakket i den originale forsendelsesemballage for at være sikre til transport.
- Varerne er emballeret som original (beskyttelsesfilm, beskyttelsesmaterialer, surringsstropper osv.).
- Specialkonstruktioner, Brugte varer eller demo modeller, artikler købt enkeltvis efter kundens ønske, samt reservedele er undtaget fra returservicen.
- Kunden står for omkostningerne og transportrisikoen for returtransporten.
Ekspeditionsgebyr:
- Ekspeditionsgebyret omfatter omkostninger til modtagelse, eftersyn og opbevaring af varerne.
- Hvis returneringen anmodes til og med syv dage efter varens modtagelse og derefter bekræftes, opkræver ggmgastro ikke ekspeditionsgebyr.
- Fra den 8. dag vil 25 % af nettoværdien af den returnerede vare (men ikke mere end 120- EUR) blive trukket fra refusionsbeløbet for returbehandlingen.
Reservedelsgaranti:
1 års producentgaranti på reservedele fra fakturadatoen. Gasdrevne apparater og dem, der ikke er udstyret med et stik, skal tilsluttes af en tekniker. En tekniker skal indstille parametrene under den første idriftsættelse af køleskabe og frysere. Manglende overholdelse vil medføre, at garantien bortfalder. Teknikerens faktura skal opbevares i garantiperioden.
Følgende materialer er undtaget fra garantikrav: Glasmaterialer, tætningslister, tætningsmateriale, keramik, brænder og sliddele såsom termiske elementer.
Reservedelsgaranti: uden ekstra omkostninger, gratis
Følgende lande er udelukket fra den fulde garanti: Sverige, Rusland, Polen, Schweiz, Danmark, Norge, Finland og lande uden for Europa.
Vi tilbyder en række forsendelsesmetoder.
Uforsikret
Uforsikret - 0,00 € - 3-7 hverdage, efter pakning og forlod lageret i GGM Gastro Tyskland.
Forsikret
Forsikret - 9,90 € - 3-7 hverdage, efter pakning og forlod lageret i GGM Gastro Tyskland.
Omkostninger til levering inden for Europa er tilgængelige efter anmodning.
Omkostninger for levering uden for Europa er tilgængelige efter anmodning.
Benyt venligst vores omfattende tekniske service.
Du kan stole på vores landsdækkende netværk af teknikere!
Hvis du har spørgsmål, har vi et netværk på teknikere, som kan yde ekspert professionel assistance.I landdistrikterne kan det være lidt problematisk at få en tekniker.
Vi hjælper dig gerne, hvis du har brug for en reservedel til et produkt, du har købt hos os. Vi har et stort antal reservedele på lager.
Vi har fremragende kontakter med vores producenter, så vi kan lagerføre et stort udvalg af reservedele med hurtige leveringstider.
Du kan også tegne reservedelsgaranti, når du køber vores produkter.
Vi bestræber os altid på at give dig den bedste pris. Giv os dog besked, hvis du finder et identisk produkt til en lavere pris. Udfyld denne formular, så kontakter vi dig hurtigst muligt med et nyt tilbud. Vi er sikre på at tilbyde dig en lavere pris.*
*Dette tilbud gælder kun, hvis der er bevis for den lavere pris. Det omfatter ikke salg, restsalg, B-lager (GGM Gastro Denmark) og brugte varer.
Für eine lange Lebensdauer unserer Produkte ist die regelmäßige Pflege Grundvoraussetzung. Bitte beachten Sie daher die Wartungs- und Pflegehinweise in den Bedienungsanleitungen.
Hier finden Sie unsere Hinweise zur richtigen Produktpflege.
undersøgelse
i Danmark
PCI DSS sikkerhedsstandard & certificeret betalingsmetode
Vores tilbud er ikke rettet mod forbrugerne. Bemærk venligst at produkt beskrivelser (i form af farve, form og kvalitet), og prisfastsættelse kan ændres uden varsel..